Çocuklarınızın Sağlıklı Gelişimine Tam Destek Çocuk Devam Sütü’nde!

Neden Çocuk Devam Sütü?

Çocuklar, büyüme ve gelişimlerinin büyük bölümünü 1-4 yaşları arasında tamamlarlar. Yiyeceği yemekler konusunda çok seçici olabileceği bu yaşlarda çocuğunuzun fiziksel ve zihinsel gelişimi için zengin ve doğal içerikli gıdalarla beslenmesi gerekir. Güçlü bir bağışıklık sistemi de bu fiziksel ve zihinsel gelişimi taşıyan vücudu mikroplara karşı koruyarak, büyümede çok önemli bir görev üstlenmektedir.

Neden Pınar Çocuk Devam Sütü?
Çocuklar, fiziksel ve zihinsel gelişimlerinin yanı sıra bağışıklık sistemlerini güçlendirecek besin ihtiyaçlarının önemli bir kısmını sütten alabilir. Çocuğunuzun fiziksel ve zihinsel sağlıklı gelişiminin ve bağışıklık sisteminin güçlenmesi için ona süt içirebilirsiniz.
1 yaşından büyük çocuklarınızın fiziksel ve zihinsel sağlıklı gelişimini ve bağışıklık sisteminin güçlenmesini desteklemek için, saf süte prebiyotik lifler, vitamin ve mineraller ilave edilerek geliştirilen Pınar Çocuk Devam Sütünü güvenle içirebilirsiniz. Pınar Çocuk Devam Sütleri B12, Çinko ve Kalsiyum kaynağıdır.
Altı aydan büyük bebeklerinize ise onların 6-12 aylık dönemlerinde ihtiyaçları olan vitaminlerive mineralleri karşılayacak şekilde geliştirilmiş Pınar İlk Adım Devam Sütü’nü verebilirsiniz.
 

Bir boomads advertorial içeriğidir.

22 Kasım 2016 Salı

"Üç Kedi Bir Dilek"



Günaydın, Gününüz aydın olsun..

Bir önceki yazımda Tüyap Kitap fuarına gittiğimi, sadece 2 kitapla geri döndüğümü yazmıştım. İşte o kitaplardan biri karşınızda "Üç Kedi Bir Dilek"





PİTİ
"İyi ki de almışım, vallahi çok da güzel,böyle arkadaşlıklar da kaldı mı, resimlerine bayıldım, çizimlerini hazırlayan Ayşe hanımefendiyi yerinde bulup öpmek istiyorum, ay keşke benimde bir kedim olsa" dediğim, arkadaşlığı vurgulayan, anlamlı, ömür boyu saklayabileceğim bir kitap kendisi :) Çatıda yaşayan üç kafadar Piti, Pati, Pus.. Bir gece bu üç kafadar gökyüzünü izlerken ,bir yıldızın kaymasıyla, en akıllıları Pus'un yıldız gören kişinin dileğinin kabul olacağını söylemesiyle başlıyor macera dolu, bir o kadarda hüzünlü  hikaye.
Günler, geceler geçiyor Piticiğin gözü hep gökyüzünde, bir dileği var, uyumuyor, sohbetlere katılmıyor, damdan düşüyor yinede pes etmiyor, dileği için yıldızın kaymasını bekliyor. Pitinin bu durumuna üzülen Pus ve Pati bir plan yapıyor. Pus ve Patinin planı işe yarayacak mı? Peki Pitinin bu kadar önemli dileği neydi? Devamı kitapta tabiki... Hepsini de anlatmayayım. :) Çocuğunuz da sizde çok seveceksiniz. 32 sayfa, karton kapak, boyutu da büyük. kitapyurdu fiyat 10.4 lira. 

Pitinin dileği gibi bir dileğiniz olması dileğimle 😄

Çok Şekerler :)





2 yorum:

  1. Merhabalar, benim ve oğlumun severek okuduğu kitaplardan biridir. Özellikle içerisindeki kağıttan kuklalarla çok eğlenmiştik. Sayfanızı deeptone nin tanıtımında görerek ziyaret ettim sizi takibe aldım:) benimde bloğuma sizi beklerim.
    http://mothers-dream.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde çok severek okuyoruz, kuklalarla anlatmak da daha zevkli oluyor, Asafla eğleniyoruz :) Sayfanıza da uğradım. Çok teşekkür ederim .

      Sil

Okuduysan, yorumlarini bekliyorum :)