Çocuklarınızın Sağlıklı Gelişimine Tam Destek Çocuk Devam Sütü’nde!

Neden Çocuk Devam Sütü?

Çocuklar, büyüme ve gelişimlerinin büyük bölümünü 1-4 yaşları arasında tamamlarlar. Yiyeceği yemekler konusunda çok seçici olabileceği bu yaşlarda çocuğunuzun fiziksel ve zihinsel gelişimi için zengin ve doğal içerikli gıdalarla beslenmesi gerekir. Güçlü bir bağışıklık sistemi de bu fiziksel ve zihinsel gelişimi taşıyan vücudu mikroplara karşı koruyarak, büyümede çok önemli bir görev üstlenmektedir.

Neden Pınar Çocuk Devam Sütü?
Çocuklar, fiziksel ve zihinsel gelişimlerinin yanı sıra bağışıklık sistemlerini güçlendirecek besin ihtiyaçlarının önemli bir kısmını sütten alabilir. Çocuğunuzun fiziksel ve zihinsel sağlıklı gelişiminin ve bağışıklık sisteminin güçlenmesi için ona süt içirebilirsiniz.
1 yaşından büyük çocuklarınızın fiziksel ve zihinsel sağlıklı gelişimini ve bağışıklık sisteminin güçlenmesini desteklemek için, saf süte prebiyotik lifler, vitamin ve mineraller ilave edilerek geliştirilen Pınar Çocuk Devam Sütünü güvenle içirebilirsiniz. Pınar Çocuk Devam Sütleri B12, Çinko ve Kalsiyum kaynağıdır.
Altı aydan büyük bebeklerinize ise onların 6-12 aylık dönemlerinde ihtiyaçları olan vitaminlerive mineralleri karşılayacak şekilde geliştirilmiş Pınar İlk Adım Devam Sütü’nü verebilirsiniz.
 

Bir boomads advertorial içeriğidir.

23 Kasım 2016 Çarşamba

Resimsiz Hikaye



Yüzünü hatirlayamadiginiz, ama sizde derin izler birakan birisi oldumu hayatinizda... Hatirlayamasanizda, unutamadiginiz! Elinizde,  size yazilmis bir siire bakakaldinizmi oylece... Resimleri silinmis bir hikaye gulumsetti mi yüzünüzü..

Benim oldu..Sakladigim yerden cikartip okudugum, her okudugumda acaba hayattami diye endiselendigim hic tanimadigim biri.  14-15 sene once Hastane odasinda oldu tanismamiz, o hastaydi, ben ise annem icin refakatci. Sadece iki hafta hastanede kalmis,  o surede birbirimize bir umut, bir ses olmustuk. Cok hastaydi, krizler geciriyordu, o her kriz gecirdiginde ben odasina gidiyordum.
Benden buyukmuydu, gozleri ne renkti, saclari kivircikmiydi ona dair hic bir sey hatirlayamiyorum.. Elimde ufak not kagidina, el yazisiyla yazdigi bir siir...Aklimda resimsiz bir hikaye...


"Beni bir kar misali yükseklerden düşürme,
Çamurlu sokaklarda düşüp eriyecegim..
Çamurlarin icinde kaybolacak herseyim,
Saçlarina dusersem, belki mutlu olursun.
Sen o beyaz renkleri birak, göklerde dursun... "
                          Sevda Ucar


Umarim hayattasindir,  sağlığına kavuşmuşsundur hastane arkadaşım..

Hic unutmamistim zaten, kazidim buraya, artik hep hatirlarim...

2 yorum:

  1. 17 sene evvel hastanede ameliyat olmak için bekliyordum. Benden önce bel fıtığı için gelen bir abi yoğun bakımda kalıyor ve bitkisel hayatta yaşamaya başlamış. Yatağında ya refakatçileri yada başka hastalar yatıyordu. Ben ameliyat olduktan sonra tesadüfen tekerlikli sandalyemle hava almak için çıkarmışlardı. Küvetin içinde tekrar ameliyat için beklerken görmüş ve dua etmiştim onun için. Doktorlar Yaşama şansı yok diyorlardı.Tahminim 4 veya 5 sene sonra Onların köylüsü bana ziyarete gelmişti. Hep beraber aynı odada kalmıştık. Ziyarete gelince o abinin köylüsünü sordum. O da bana bir buçuk sene sonra bitkisel hayattan çıktı.Şimdi normal hayatını devam ediyor. Hatta Marangozluk işine devam ediyor demişti. Benim de yıllar içinde zihnimde yer etmişti. Bu vesileyle söylemiş oldum. Aynı ortamı yaşamak o ortamı solumak ölümle yaşam arasındaki çizgiyi görmek farklı bir duygu. Bu paylaşımınız ile bende kendi durumumu anımsadım. Duygu seli o günleri götürdü. O durumu bir an da gözümün önüne geldi. Teşekkür ederim paylaşımınız için.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne guzelde soylemissiniz ayni ortami yasamak, ayni ortami solumak olumle yasam arasindaki cizgiyi gormek farkli bir duygu. Bazi insanlar derin izler birakir anlamli anlamsiz..Eger insanin karsisina cikmamissa mutlaka biryerlerde bekliyordur o izler... Ben tesekkur ederim size...

      Sil

Okuduysan, yorumlarini bekliyorum :)