Çocuklarınızın Sağlıklı Gelişimine Tam Destek Çocuk Devam Sütü’nde!

Neden Çocuk Devam Sütü?

Çocuklar, büyüme ve gelişimlerinin büyük bölümünü 1-4 yaşları arasında tamamlarlar. Yiyeceği yemekler konusunda çok seçici olabileceği bu yaşlarda çocuğunuzun fiziksel ve zihinsel gelişimi için zengin ve doğal içerikli gıdalarla beslenmesi gerekir. Güçlü bir bağışıklık sistemi de bu fiziksel ve zihinsel gelişimi taşıyan vücudu mikroplara karşı koruyarak, büyümede çok önemli bir görev üstlenmektedir.

Neden Pınar Çocuk Devam Sütü?
Çocuklar, fiziksel ve zihinsel gelişimlerinin yanı sıra bağışıklık sistemlerini güçlendirecek besin ihtiyaçlarının önemli bir kısmını sütten alabilir. Çocuğunuzun fiziksel ve zihinsel sağlıklı gelişiminin ve bağışıklık sisteminin güçlenmesi için ona süt içirebilirsiniz.
1 yaşından büyük çocuklarınızın fiziksel ve zihinsel sağlıklı gelişimini ve bağışıklık sisteminin güçlenmesini desteklemek için, saf süte prebiyotik lifler, vitamin ve mineraller ilave edilerek geliştirilen Pınar Çocuk Devam Sütünü güvenle içirebilirsiniz. Pınar Çocuk Devam Sütleri B12, Çinko ve Kalsiyum kaynağıdır.
Altı aydan büyük bebeklerinize ise onların 6-12 aylık dönemlerinde ihtiyaçları olan vitaminlerive mineralleri karşılayacak şekilde geliştirilmiş Pınar İlk Adım Devam Sütü’nü verebilirsiniz.
 

Bir boomads advertorial içeriğidir.

25 Kasım 2016 Cuma

Meslegini Yapamayan Ögretmen


   Fen fakültesinden mezun olduğumda tesadüfen karşılaştığım lise öğretmenimin yönlendirmesiyle, oturdugum ilcenin milli egitim müdürlüğünde ücretli öğretmenlik için basvuru formu doldurmuştum. Bir hafta içerisinde okulun müdürü tarafindan aranılarak, başvurumun kabul olduğu, derslere girebileceğim  söylendi. Ağzim kulaklarımda, sevincimden havalara uçuyordum.




   Öğretmenliğimin ilk yili, ilk günü. Bütün gece heyecandan gözümü kırpmamış, uyumadan, sabahın ilk ışıklarında okuluma varmıştım. Çok acemiyim, ne yapacağımı, nasıl davranacağımı bilmiyordum, Törenle birlikte cocuklar siniflara, bizde program hazir olmadığı için öğretmenler odasina dağılmıştık. Tanışma faslı şeklinde, muhabbetle geçti ilk günümüz. Nereye düştüğümü, koca bir senenin nasıl geçeceğini, öğretmen olup olmadığımı, hayal mi gerçek mi, o gün okul çıkışındaki kavgayla anlamıştım. İki grup birbirine girmiş, tekmeler, yumruklar havada uçuşuyordu. Bismillah daha ne zaman tanıştınız, görüştünüz, konuştunuz da kavgaya tutuştunuz. Kavganın ortasına dalıp, öğrencileri ayırmaya çalışıyordum.
Biri yerdekini yumrukluyor, ben arada kalmiş sinirle " oğlum napıyorsunuz " diye bağırıyordum. Çocuklardan birtanesi "Abla abla sen karışma, bak arada dayak yiyeceksin,çekil şurdan" dedi. O an herşeyi unutup" Ne ablası oğlum, ben senin hocanım " dememle farkettim mesleğim kutsaldı ve ben üç kuruşta olsa bu mesleği yapmalıydım. Fotoğraf arşivimi kurcaladim da hersene iftar yemeği düzenler, dişarda, parkta, sinifta piknik yapar, çocuklarıma ellerimle mangal yakardım. Lunaparkta eğlenmişliğimizde var. 😊 Burdan anlaşılıyorki ders falan hak getire devamlı yiyormuşuz. Bahçede, spor salonunda top oynayanları görmeyeyim, hemen bende katılırdım onlara. Nasıl da sevinirdim beraber oynadığımızda. Öğretmenlik yaptığım sürece bir çocuğun bile yüreğine dokunabildiysem,hayata dair birşeyler öğretebildiysem benden daha mutlusu yok. Hala özlüyorsam mesleğime olan aşkımdan.. Bu düzene, adaletsizliğe hakkımı da helal etmiyorum…

Not:Maalesef hala okullarda öğretmenlik mezunu dahi olmayan ücretli öğretmenler calıştırılıyor. Sigortaniz yarim ödeniyor, maaşınız ders saati ücretinden yatıyor, yarı yıl tatili ve resmi tatillerde derse girmediğinizden maaşınızı tam alamıyorsunuz. Her an yerinize kadrolu bir öğretmen gelir diye,  işinizi kaybetme korkusuda yaşıyorsunuz.  Ders saati ücreti 7 yıl önce 7-8 liraydi. Haftada en fazla 30 saat girilebiliyor. Derslere tam girdiğimde aylık maaşım en fazla 800-900 liraydi.Kadrolu öğretmen gibi okulda nöbette tutuluyordu. Şunu anlıyorum ki bir öğretmenin maaşıyla üç ücretli öğretmen calıştırmak birilerinin işine geliyordu  😕

Bütün öğretmenlerimizin öğretmenler günü kutlu olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduysan, yorumlarini bekliyorum :)