Çocuklarınızın Sağlıklı Gelişimine Tam Destek Çocuk Devam Sütü’nde!

Neden Çocuk Devam Sütü?

Çocuklar, büyüme ve gelişimlerinin büyük bölümünü 1-4 yaşları arasında tamamlarlar. Yiyeceği yemekler konusunda çok seçici olabileceği bu yaşlarda çocuğunuzun fiziksel ve zihinsel gelişimi için zengin ve doğal içerikli gıdalarla beslenmesi gerekir. Güçlü bir bağışıklık sistemi de bu fiziksel ve zihinsel gelişimi taşıyan vücudu mikroplara karşı koruyarak, büyümede çok önemli bir görev üstlenmektedir.

Neden Pınar Çocuk Devam Sütü?
Çocuklar, fiziksel ve zihinsel gelişimlerinin yanı sıra bağışıklık sistemlerini güçlendirecek besin ihtiyaçlarının önemli bir kısmını sütten alabilir. Çocuğunuzun fiziksel ve zihinsel sağlıklı gelişiminin ve bağışıklık sisteminin güçlenmesi için ona süt içirebilirsiniz.
1 yaşından büyük çocuklarınızın fiziksel ve zihinsel sağlıklı gelişimini ve bağışıklık sisteminin güçlenmesini desteklemek için, saf süte prebiyotik lifler, vitamin ve mineraller ilave edilerek geliştirilen Pınar Çocuk Devam Sütünü güvenle içirebilirsiniz. Pınar Çocuk Devam Sütleri B12, Çinko ve Kalsiyum kaynağıdır.
Altı aydan büyük bebeklerinize ise onların 6-12 aylık dönemlerinde ihtiyaçları olan vitaminlerive mineralleri karşılayacak şekilde geliştirilmiş Pınar İlk Adım Devam Sütü’nü verebilirsiniz.
 

Bir boomads advertorial içeriğidir.

26 Kasım 2016 Cumartesi

Her Anne Farklidir...

    Gecen aylarda yasadigim bir durumu sizlerle paylasmak istiyorum😊 Ailecek kitaplik almak icin IKEA ya gittigimizde cocuk odasi esyalari bolumundeki cocuk oyun alaninda oglum oynarken, ben kitapliklara, esimde cocuga bakiyordu. Asaf oyun alanindaki cocuklari itip kaktigi icin, esim onu alip yanima geldi. Sonrasinda Asaf biraz sakinlestiginde tekrar oyun alanina biraktik. Gidenler bilir ufak bir mutfak var, cocuklar paylasamiyorlar Bizimkide 2 yas sendromunda tabi, kimseye elletmiyor, yaklasanlari itiyor. Ben de uzaktan izliyorum. Asaf birden, bir bucuk yaslarindaki kucuk kizi itmeye basladi ve bende dogal olarak oglum yapma kardes itilmez diyerek karistim. Asaf, kizi her ittiginde, gozlerim kucuk kizin annesini ariyordu. O sirada bir bayan yanima yaklasti, Asaf icin annesi olup olmadigimi sordu, annesiyim dedigim de burun kivirarak, evet anlasiliyor dedi . Ne oldugunu anlayamadim,ne olmustu, neden burun kivirmisti. Ögrendik ki kucuk kizin annesiymis. Sonra bir an esimle gozgoze geldim ki kadin esimle konusuyor. Kendisi dedigine gore psikologmus!!!. Cocuga cok karisiyormusuz, karismamamiz gerekiyormus, birakicakmisiz ne yaparsa yapsinmis,  dogruyu yanlisi oyle ogrenirmis. Vursunmus, itsinmis.
Kendi kizi alisikmis, o kendi haline birakiyormus, duse kalka ogrenecekmis, uzaktan izliyormus, karismiyormus. Baktim esimde kendisini savunmaya calisiyor ogretmen oldugumuzu pedagoji egitimi aldigimizi soyluyor. O sirada lafa girdim. Siz bu kadar rahat olabilirsiniz ama karsimiza cikan her anne bukadar rahat olmuyor. Cocuklari itilsin, vurulsun istemiyor. Kadin kendi kendine, konusarak bizden uzaklasti. Bu arada Asafa baktim ki, mutfagin onune konulan sandalyedeki 6-7 yaslarindaki cocugun, kucagina sandalyeden kalksin diye oturmus Cocuk ise,  Asaf'a hicbirsey yapmadan, aglayip duruyor, kendini savunmuyor, konusmuyor. Asaf'i uyariyorum.Yine etrafta bir anne yok. Kucuk kizin annesi, bu cocugunda annesiymis. Kadin dayanamayip cocuklarinida alip oyun alanindan ayrildi. Biz eşimle şaşkinlik icerisinde oylece bakakaldik.

  Kendimi sorgulayip durdum, onun mu yaptigi dogruydu benim mi. Butun annelerin kisiligi farkliydi, yetistirme tarzi da tabi ki. Bugune kadar hic bir annenin, anneligini burun kivirarak elestirmedim.Çocugunun dogrusunu yanlisini, en iyi annesi bilir. Ben oglumu uyarmadigim surece o, vurup itmenin normal birsey oldugunu dusunecek. Anlik uyarilarin cocuga verilmesi, cocuklara kendilerini nasil savunacaklarini ogretilmesi gerektigini, düşe kalka buyusun diyede hicbirseye karismamanin dogru olmadigini dusunuyorum.
  Siz benim yerimde olsaydiniz ne yapardiniz ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduysan, yorumlarini bekliyorum :)